Sunday, April 11, 2010

lame dah

agak lama aku x menulis kat blog yg x macam blog ni..aku rs blog ni sptutnya dh lama kena terminate sbb agak lama aku x membukanya..tb2 pg ni rs nak menaip kat cni sbb byk nak diceritakan..tp suddenly rs mcm mls plak nak cerita kat korg..biar aku seorg je tau ape die cerita yang aku nak ceritakn..jam sekarang menunjukkan pukul 2.32..aku rs tanpa membuang masa aku nak tido la skang sbb pagi esok aku da ade plan utk dijalankan..so, better aku stop kat cni sbb aku pun dah x tau ape yang aku merepek kat cni..yang sebenarnya aku rndu kat rumah sbb dah lama x balik rumah..malangnya cuti semester ni pun aku maybe x dapat balik sbb kena tlong puan aini faridah buat projek die..sian gila kat aku..skang ni aku rs berat badan aku dah makin susut sebab kekurangan zat makan..makanan rutin aku x lain dan x bukan ialah megi..dah lama x makan sayur kot..aku rs dah mcm kanak2 kulit hitam yg kena penyakit kwashiokor tu, klau x silap aku la..tp nak wat cmne kan, dah adat hidup orang bujang..apepun aku still bersyukur kepada Sang Pencita kerana aku still dapat makan jika nak dibandingkan dengan orang2 kat negara2 yg sedang berperang..forgive me Ya Allah when i whine..dh la tu, aku nak tdo skang sbb takut terlepas subuh plak esok..assalamualaikum...

2 comments:

Unknown said...

lat... mu uplaod la kegiatan harian mu ari2

greenboy said...

syuk, ak da update blog ak setelah hmpir setahun lebih..pakat2 la komen ek..sebarkan blog ak ni, blh kita merepek sama2..