Tuesday, February 3, 2009

air tin

hari ni aku berjaya membeli air tin singgit dari puncak perdana..adalah sesuatu yang menghairankan di kala negara mengalami kemerosotan ekonomi air tin ini dijual dengan harga yang murah lagi cheaper.. aku rasa sangat bahagia bagaikan air tin ini aku yg punye pdhal mmang aku pye pun. tp dsebabkan kemurahannya, maka aku pun bermurah hati berkongsi kemurahan air tin itu dengan rakan2 thai aku yang baik bangat bak kata orang indon.. di kesempatan ini jugak aku ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada sesiapa yang terlibat dalam kejadian ini..wassalam..

4 comments:

Unknown said...

Menda la kamuuuu merepek nie LAT...

Meme la air tin tue murah, aku terasa teruja membeli ketika kita sesama membelinya. Siap ramai yangh beratur time nak jolok duit..

Maybe sebab demo nak bagi laku jumlah penjualan air tin 'mesin gedegang' demo. Biar murah asal laku.

"Majulah mesin gedegang demi aku yang da kurang duit..."

alia kamal said...

kakakakaka
ingatkan diriku sorg je yg teruje
rpe2nye ade makhluk2 lain juge yg b'prasaan sdemikian

ye!
majula mesin gedegang seringgit demi penggemar air ais!!!!

~epc members~ said...

la...ko ada blog rupenya..?
aku baru tau ni


(farha)

Unknown said...

hahaha..agreeee!!
mesin gedegang singgit is d best in puncak..
(rindu la pulok kt puncak..)
-anies-