Monday, July 6, 2009

cuti

ct sem ni bole dianggap yang terbest dalam idup aku sebab byak pengalaman yang aku dapat yang aku xkan lupe sampai bile2. ct ni banyak jugak pat time job yang aku wat spai aku pun x percaya sebab aku dianggap enak emak kat kampung aku.haha.first, aku jadi penjual buah kat taman aku.juz bayangkan aku yang dianggap klas rep dduk di bawah khemah di tepi jalan sambil menunggu pelanggan datang untuk membeli buah-buahan tempatan yang aku x berapa ingat.tapi Tuhan tu maha kuasa, aku x dapat bertahan lama. aku tewas dengan kebosanan yang amat sangat masa kje tu so ake bertekad untuk berhenti.aku juz dapat kje 3 hari je tapi best la dapt jual buah sebab sekadar x langsung aku dapat membantu meningkatkan taraf ekonomi aku yang sebenarnya x bertaraf pun. pastu aku kje kat RHB bank kat bangi sebagai data entry clerk.kje aku masuk data tapi aku rasa aku berjaya membuatkan RHB tu sentiasa mengingati aku sebab aku dah membuatkan mereka bankrup sebab aku tersalah masuk data.haha faham2 je la bila masuk data pasal harta orang kan.aku cuak jugak kena marah tapi nasib menyebelahi sebab aku x kantoi dengan pegawai bank sehingga aku berjaya berenti dengan rekod yang bersih tanpa dimarahi.haha.pastu aku jadi budak hotel jap dengan bekerja sebagai pelayan kat istana masa harijadi agong kat istana.kat ctu lagi bosan sebab kje aku juz tengok orang makan dan kumpul pinggan kotor dan sisa tapi best sebab dapat makan banyak,pastu best n free plak.
dan yang paling best aku dapat wat reunion dengan bdak2 klas aku mas form 5 dlu.korang bayang la brape lame x jmpa.masing2 dah x berapa ingat nama masing2.tapi mmg best la.lepas ni aku nak wat reunion dengan bdak2 diploma ee dungun plak.mst lagi best.miss them all.ct ni jugak aku dapt g jalan kat cameron dengan bestfren tapi yang paling best it is fully sponsored. aku just jadi driver je.sesungguhnya cameron tu x best sangat cuma sejuk tahap cipan rasa cam duk oversea.aku mandi sehari sekali je dan amek wudhuk pun menggigil.hanya Tuhan je yang tau.tu je la aku nak cite kepada sape yang sudi baca tapi sape xnak baca aku pduli ape.aku x kisah.k la nnt aku hantar lagi cite2 yang x berapa best camni.chow!wo yao shuijiao.salam

1 comment:

alia kamal said...

wow!! cuti yg hebat!
lat dah brape bnyk dah mnggelapkan duet bank tuh? hahaha..

~quite sad di atas p'letakan jwtn anda~

tq 4 evrything captain! ;)