Saturday, August 8, 2009

my life is boring

entahla,aku x tau nak post pasal ape. skrg ni aku pye tahap kebosanan dah mencapai ke tahap yg amat membimbangkan seperti mana penularan wabak h1n1.alhamdulillah setakat ni aku masih sihat wlaupun housemates aku asyik batuk je,aku risau jugak tp as friend aku juz bersangka baik pada diorg tu yg mmd diorg tu ok.haha.aku bukan ape juz bmbang je la kan.mane tau takdir aku kna skali, wallahualam.lambatnye tahun 2011 ni, aku dah malas nak studi,umur pun dah makin tua, kubur pun dah memanggil tp buat2 bodo je.sem ni dah la byk subjek yang menakutkan aku.dhla 4 jam kredit plak tu.klau stkat 2 atau 3 still boleh consider lagi.Allah je tau ape aku rasa.kdg2 rasa cam nak quit je dan cri kje tp dengan diploma aku yg x macam sengal tu, no company will hire me nak plak aku ni extend,haha lagila diorg pandang serong kat aku.tp xpela, mybe dgn degree ni aku boleh kje dengan gaji yg sejuta kali ganda dari engineer.

2 comments:

hasinah said...

lat!!!! chaiyok!!!!!

hatis said...

don't worry lat..ramai lg kwn2 ko yg sokong ko dr blakang, dpan, tepi, ats, bwh...sume ada..yg penting kuatkan semangat n percaya pd diri sndiri...